Olipas toimintapäivä, vaikka suurimmaks osaks istuin ihan paikallani vaan :) Ensin vähän töitä, ja siirsin suuren osan töistäni ensi viikkoon... (Ei hyvä..) Sitten leffaan kummipojan ja sen siskon kanssa, sitten Dalmutia ja Tanssii Tähtien kanssa äitillä ja isällä. Ja ennen nukkumista vielä Gilmoren tyttöjä pikkasen. Huomenna tiukka päivä, eli "lööbaile-vielä-kun-voit"- aika jatkuu... Nyt kun voisi mennä nukkumaan niin aattelin yhden facebookin aakkosjutun tehdä tänne.. Ja ne aakkosethan koskee mua! jep, minäminäminä...

Eli: Tässä on minun tärkeät aakkoseni eli minä ja elämäni tärkeimmät asiat:

A= Aloekasvi, siitä yritän nyt huolehtia paremmin kuin edellisestä.

B= Biojäte, siis kierrätys... 

C= Clioni:) ah, päivieni ilo!

D= DVD-soitin, todella ilman sitä en selviä..

E= Esiintyminen, vaikka sitä en myönnä.

F= Fran Perean musa ;)

G= Gilmoren tytöt

H= Halaa mua!

I= Itkemättömät ja Itketyt Itkut

J= Jeesus, elämäni paras asia!

K= Kiitos toisille ihmisille olemassa olosta

L= Laulakaa vaan, lujempaa... ja aina

M= Miehet elämässäni: isä, pikkuveli, kummipoika, pappa ja muut tärkeät miehet

N= Naiset elämässäni: äiti, pikkusisko, mummu ja muut tärkeät naiset

O= Olohuone. Mieluusti täynnä ihmisiä, hyvää ruokaa ja kivaa tekemistä.

P= Pätkis, ah tuo ihana suklaa!

Q= Kuutamolla, minä usein olen..

R= Rakkaus. Sitä ilman ei vaan voi elää.

S= Sana ja sanat. Niissä on voimaa.

T= Talli. Ratsastustalli.

U= Ulkoilu ja vaeltelu.

V= Vaillinaiset lauseet.. niitä on paljon

X= Yksi lempinimistäni, rakkaalla lapsella on monta nimeä;)

Y= Ystävät ja Frendit!

Z= (kopioin tän..) mut ZZZZ.. väsymystä on ilmassa usein, nytkin.

Å= Åbo. En tiedä miksi... Kummit asuu siellä lähellä.

Ä= Äyriäiset ei kuulu elämääni. On tärkeää, että ruoassa ei ole äyriäisiä. Esim. siskonmakkarakeitto on äyriäinen.

Ö= Öinen rauha. Hyvää yötä Jeesus myötä, Kauniita unia ja Oman kullan kuvia!