ja jos mä olisin se järkkärimies Jazzeilla, niin mä olisin pysähtynyt ja tehnyt muutakin kuin hymyillyt ja sanonut "moikka ja tervetuloa uudelleen". No en tehnyt minäkään muuta kuin hymyillyt. Että oli ihan kiva kohtaaminen.. joka jäi siihen.

Olipas vapaaviikko. Monta asiaa oli mielessä, jotka olisivat sietäneet tulla kirjoitetuksi blogiin ylös. Oli Maarit ja Sami Hurmerinnan keikka oikein bändin kanssa, (Siistii oli!! Muistan jäätelökesää ja jos tahdot tietää mitä on valo.. ja ole aina nuori rohkea ja katso valoon päin... Ihania biisejä. Ja Lainaa vain :) ) oli Erykah Badu, (diiva, joka soitti kahden tunnin keikan. Oikeesti kaksi tuntia! Hullu nainen), oli kirkkopuistossa soi tapahtuma, jossa sain yllättäviä kiitoksia lavalta, voi, olipas se outoa, oli myös Brian Setzer, Hypnotic Brass Ensemble, ja Regina ja Asa.. ja Sahan soittoruokala... ja niin paljon kaikkea. Kivoja ihmisiä, kivoja vieraita.. oijoi :) Bändit olivatkin sitten huonompia ja parempia.. ja oli villapaitamies. Ja se ihana järkkäri.. Ihan oli outoa meininkiä. Mutta kerrassaan kivaa :)

ja nyt oon niin väsynyt että oon vaan ja ainoastaan sekava. Täällä mun kotonakin on niin kovin kuuma. Oikein todella. Tämä vaan tarkottaa että on mentävä nukkumaan. Mutta viime blogissa en ollut vielä vissiinkään valmis, niin nyt tässä olisin. Ja niin teini kuin tuo biisi onkin, mut todellakin jos mä oisin sä, niin todellakin oisin mun kaa! Nyt hyvää yötä. Tänään mentiin riman ali, mut kirjotin kuitenkin jotain. Palataan asiaan myöhemmin.

P.S. Lomasuunnitelma on tehty. Toivottavasti se toteutuu :)