Muy bien, gracias! Espanjan alkeita. Haluaisin oppia espanjaa. Jotta voi oppia, pitää opetella. Mitään ei tapahdu itsestään. Se oli tämän päivän oivallus. Ja toinen on se, mistä Juha Tapio laulaa: Pelätä ei saa, jos tahtoo milloinkaan, onnen saavuttaa.

Tänään olis taas niin paljon asiaa. Aivan mahtavia biisejä on soinut radiossa. En kyllä tiedä niiden nimiä tai bändien nimiä. (Uutta Chisua, "haluan onnen, mutta kuka sen tois...", "mitä v---ua, etkö kuule minua...", "sä oot mun unelmien poikaystävä..." tai toi vika kai menee niin että mä oon, mut mä en voi olla unelmien poikaystävä.) Ihan oikeesti en noista edellämainituista niin paljon tykkää, mutta kun niitä radiosta joka päivä kuulee, niin vähemmästäkin alkaa oivaltaa niitä. Pitää ehkä vaihtaa kanavaakin niin kuulee uutta Juha Tapioo ja Anssi Kelaakin. Sikälimikäli se oli Anssi Kelaa.

Tänään oli täydellinen ilta. Tai sellainen tarpeellinen myrskyilta. Oon aika ylpeä ittestäni, että maltoin vain istua ja puhua puhelimessa Itä-Suomessa asuvan kaverin kanssa. Se oli kovin mukava hetki. Muutenkin oon viime aikoina saanu itestäni sen verran irti, että oon pitänyt yhteyttä ihmisiin. Sellaisiin, joita en ole piiitkään aikaan nähnyt. Enkä ees oo jutellut. Yksi mitä en tänään vieläkään saanut aikaiseksi, oli kirjeen kirjoittaminen. Se kirjeenvaihto on kestänyt ensi vuonna 20 vuotta. Ja se on mulle tärkeetä :) Ja se saa jatkua edelleen. Paitsi nyt kun ollaan lähekkäin niin vois vielä saada aikaiseksi nähdä useammin. Edistystä kyllä on jo tapahtunut. Kesällä nähtiin :) Kirjoittaminen alkaa minä hetkenä hyvänsä lähiaikoina.

Kello on taas sen verran, että nukkuminen on tarpeellista ihmiselle, jotta on taas työkuosissa. Pitää myös ratkaista, onko pokkaa lähteä valssin ja fuskun jatkokurssille. Viime kerta oli niin pelottava ja kiva samaan aikaan, että nyt en tiiä mitä teen. Viikko on ollut aika leppoisa. Muutama tiukka työpäivä tulossa. Sitten on vapaa viikonloppu. Lokakuu onkin tiukka. Tai riippuu mitkä kaikki leirit toteutuu, mutta joka tapauksessa. Joulu on myös ihan just. Yritän kestää ja muistaa, että kullekin päivälle riittävät sen omat murheet. Jumala on kyllä mun kanssa ja huolehtii, että kaikki menee niinkuin pitääkin. Nyt tällä hetkellä tykkään mun elämästäni. Noinniinkunpääpiirteissään. Pikkasen hiomista on, mut antaa olla.

Hyvää yötä Jeesus myötä!

P.S. Tänään piti miettiä myös mystistä pesukoneenkorjaajaa. Luulen ratkaisseeni arvoituksen. Toiv. saan koneen pian takaisin.