Kodin Kuvalehdessä on sellainen palsta kuin "Olipa päivä". Siellä ihmiset kertovat omasta päivästään ja mitä ovat tehneet sen päivän aikana. Siis julkkikset kertovat :) Koska mä oon mun oman elämäni päänäyttelijä, niin nyt mä saan tehä sellaisen haastattelun itelleni...

23.4.2010.

Aamiaista söin katsellessani Frendejä. Tein itelleni ihanan mansikka-mustikkasmoothien ja join teetä yli puolen litran kupista. Frendien jaksoista katsoin sen, missä Rachel täytti 30 vuotta. Ja samalla kaikki muut muistelivat omia kolmekymppisiään. Mahtava jakso. Ja täydellinen aamu. Samalla seurasin Facebookiin satelevia onnentoivotuksia. Hassu tämä meidän virtuaalimaailmamme.

Pukeuduin ennen aamupalaa ihan vaan lökäreihin, koska piti vielä imuroida ja tiskata ennen kampaajalle lähtöä. Eli aamu meni mukavissa kotivaatteissa, päivä sitten kivasti farkuissa ja ilta ehkä hameessa...

Peilistä näin jotakuinkin vähän väsyneet silmät, mutta oli kiva herätä tähän aamuun. Hiukset olivat hirveät, mutta onneksi olin menossa kampaajalle.

Työpaikallani ensimmäiseksi... enpä tehnyt juuri mitään, koska en ole työpaikkaani kohti vilkaissutkaan tänään. Lomapäiviä vietän vaan... Taivaan Isää oon toki kiittänyt tästäkin armon aamusta ja elämästäni. Ylämäkiä ja alamäkiä on ollut, ja varmaan oon jotain oppinutkin. Toivottavasti.

En voisi luopua kaikista ihanista ihmisistä elämässäni. Harmi kun heitä ei näe useammin. Ja voi kun osaisin rakastaa lähimmäistäni paremmin.

Melkein unohdin tehdä matkavakuutuksen!! Se piti hoitaa kampaajan jälkeen, mutta onneksi viime hetkellä muistin ja ehdin vakuutusfirmaan.

Rutiinini ovat tänään aivan sekaisin. Ruokarytmiä ei ole eikä muutakaan rytmiä.

Ärsyynnyin kun en saanut syötyä Kingistäni kokonaan. Okei, se ei oo maailman pahin asia. Mutta vääryyttä on, kun ei osata tehdä Kingiksiä enää niinkuin ennen ja paras osa, eli suklaasydän, putosi maahan!!

Ilahduin kaikista tekstiviesteistä, soitoista ja facebookviesteistä. Ilahduin erityisesti myös lauluonnitteluista, jotka sain ensimmäisestä ja entisestä työpaikastani :D

Kadun... eilistä riitelyä siskon kanssa. Mutta jotkut asiat ovat vaan niin ikuisuusasioita ja niistä tulee paha mieli kun tarpeeksi jauhetaan.. Onneksi se on jo sovittu..

Kotona olin aamulla ja päivällä. Kävin päivällä lähinnä vain kääntymässä ja kirjoittamassa blogia. Ja vaihtamassa vaatteet. Kivaa kodissa oli se, että mulla oli seuraa :) Ystäväni Vantaalta piti mulle seuraa koko päivän kampaajan jälkeen. Se oli kivaa se! Meillä oli kiva kuukauden kämppisaika. Kämppiselämä on kivaa. Ainakin nyt oli :) 

Nukkumaan menin myöhään yöllä... Vai oliko se myöhään? En kyllä muista enää. Taksilla tultiin, mut en muista mihin aikaan :)  Ilta oli kyllä kovin mukava. Oltiin PK:ssa eli Punaisessa Kukossa katsomassa stand-upia. Lavalla olivat Joonas Nordman ja Ilari Johansson. Kumpikin mun suosikkeja. Ilta oli hieno. PK:sta suunnattin Amarilloon. Hienoa oli :) 

Päivän arvosana on 10-. Koska suklaasydän putosi maahan. Oikeastaan kaikki muu meni niin kuin aattelin. Kiitos ystävilleni ja perheelleni kivasta 30-vuotissynttäristä!