Nyt on juhlat juhlittu ja matkat matkusteltu. Lauantaina synttäripäivän jälkeen oli vuorossa kotini tilavuuden testaus. Hyvin mahtui 30 ihmistä. Mun mielestä oli oikein onnistuneet pippalot! Kiitos siitä Taivaan Isälle ja kaikille osallistuneille!

Rome, oh, Rome. Ihana kaupunki. Ja matka toi mun elämään aivan uusia ulottuvuuksia. Mä tutustuin mun kameraan ja voi vitsi, mä löysin sieltä kaikenlaisia asetuksia... Ja sen seurauksena Roomasta tulikin sitten otettua jonnin verran kuvia. Eikä reissussa oltu kuin viisi päivää. Italiassa oli siis kesä. Kaikkialla oli ihan vihreää ja punaista ja keltaista ja kaikki meni tosi hyvin. Nyt oon ihastunut italialaisiin pikkukyliin. Seuraavaksi pitää päästä viikoksi johonkin pieneen kylään ja viinitilalle. Uusia matkoja tässä on suunnitteilla, mutta pitää ensin saada talous kyllä taas kasaan.

Lomaltapaluuviikko oli melkoinen. Töissä oli hirveästi jännittäviä tapahtumia. Kaikki meni kuitenkin hyvin. Muutenkin elämässä on vähän sellaisia jännittäviä asioita.. ;) Paluu arkeen on tapahtunut myös ratsastuksen osalta. Eilen olin kahden tunnin maastoretkellä ja sain kokea ihan kunnollisen paluun arkeen. Putosin nimittäin selästä :) Onneksi ei käynyt kuinkaan ja heppa ei lähtenyt pakoilemaan mihinkään pitkälle. Muovi heilahti, heppa oli hereillä mutta minä en. Kotvan päästä olinkin ojan pohjalla. Oli lähinnä koomista.

Tänään Äitienpäivänä sain tehä ruokaa meidän väelle. Me syötiin alkupalaksi tomaatti-mozzarellasalaattia sekä prosciuttoa ja hunajamelonia. Pääruoaksi jauheliharullia, joissa oli sisällä fetaa ja basilikaa sekä peruna- ja porkkanalohkoja. Lisäksi oli salaattia ja kermaviilikastiketta, jossa oli suolakurkkua, kapriksia ja sipulia. Yllättävän hyvää. Jälkkäriksi valkosuklaa-mansikkajuustokakkua. Sitten vaan pötköteltiin ja katottiin Funny Face ja Andre Wikströmin ensimmäinen jäähyväiskeikka.

Yksi asia vielä. Tai oikeastas kaksi! Perjantaina olin ystävän kanssa teatterissa. Se oli erikoinen kokemus. Sen jälkeen oli kyllä aika sanaton olo. Ilta ystävän kanssa oli hyvä :) Hyvästä illasta seuraa toivottavasti toinen hyvä ilta, sisältäen viiniä ja raclettea. Sitä odotellessa on vielä ensi viikko..

Vika juttu! "Tästä kaikesta mä Sinua voin ylistää, oot kaikki se riittää. Ja kaikki mikä painaa se pois pyyhitään. Teit kaiken, se riittää." Kuluneista kahdesta viikosta voin kiittää vain ja ainoastaan Jumalaani. Kiitän Häntä armosta ja rakkaudesta!