Mulla on nyt talviloma. Ei huono idea. Oon kattohuoneistossa, valmiina ihan kohta uloslähtöön.Aurinko paistaa parvekkeelle ja seinään niin sopivasti, että mittari näyttää 28 astetta. Mies on töissä ja mä lähden kiertämään keväistä kaupunkia. Katotaan mitä sieltä löytyy :)

Talven jälkeen elämä voittaa. Kesä tulee sittenkin. Toivottavasti myös Suomeen, vaikka Persuilla oli hurja kannatus ja Ilpo tippui Idolsista. Silti pitää uskoa ja luottaa parempaan huomiseen. 

On myös alkanut lähtölaskenta synttäreihin. Ja paaston loppumiseen. Tänä vuonna kun ne sattuu samaan päivään. Enää 6 päivää. Synttärikampaajalla käynti hoitui viime viikolla, ja lomakin osui sopivasti tähän synttäriaikaan. Itseasiassa työkavereille tiedoksi, et aattelin viime vuodesta lähtien pitää "perinteisen" synttäriloman huhtikuun lopussa. Ei huono idea.Synttäripäivänä myös elämä muuttui viime vuonna. Sen jälkeen elämä on taas ollut reissaamista, mut ei huonolla tavalla. Ärsytttää itteäkin, mutta pakko sanoa, että mun elämä muuttui täysin silloin kun täytin 30. Ei sille nyt vaan mahda mitään :)

Kohta tulee myös vauvauutisia. Kaverit saa vauvoja. En minä. Toukokuun alkupuolella pitäis tulla ainakin kahdet vauva-uutiset.. Miten se sanonta menee, "Ei kahta ilman kolmatta".

Men nu jag måste gå, Kärleken väntar!  Det är allt vad jag kan säga ;) Och Jag Älskar Dig!

Puss o kram!!