Kun et tiedä, mitä tehdä seuraavaksi, istu kirjoittamaan blogia. Jostain päivän loput tehtävät on kuitenkin jostain aloitettava.

Tämä Helatorstai on nyt todella mennyt vähän huonosti. Vaikka oonkin saanut paljon jo aikaan. Siivoilin, järjestelin, tiskasin, tein raparperikiisselin ja -piirakan. Ja päivitin Katrinan. Katrina on työpaikan sähköinen kalenteri, ja päivitin sinne tällä hetkellä tiedossa olevat työtehtävät. Samalla huomasin, että pian on laitettava kertyvät vapaapäivät kalenteriin ja tehtävä jonkinlainen suunnitelma työpäivistä. Muuten oon aika puhki jouluna. Lomiakin pitäis sinne kalenteriin tunkea. Onneksi kesäloma siellä on. Kuukauden päästä kesäloma on jo kovin lähellä! Huomenna teen sitten vähän lyhkäsemmän työpäivän kun tänään niin kovasti huhkin.

Tänään vielä olis luvassa juoksukoulun lenkki, pannarin tekoa, raparperihillon ohjeen etsimistä, ehkä kesän autoilucd:n latailua. Tosin kaikki tietokoneella tehtävä homma vaatii paljon syväänhengittelyä ja todella rautaisia hermoja. Nimittäin on maailman hitain kone mulla nykyään. Tarttisin kyllä uuden, mut kun ne on niin juukelin kalliita... No, saahan niitä osamaksullakin hoidettua. Ja mies tulee tänään taas lomailemaan :)

Vähän muista asioista... En vielä oo päässyt tänne fiilistelemään Suomen Maailmanmestaruutta. Se oli HIENO asia!! Olin niin innoissani siitä. Ja parasta on, että mä kerrankin olin oikeassa kun uskoin Suomen voittoon. Ja hubasaa oli myös se, että silloin -95 mä pääsin ripiltä ja nyt vuonna -11 mun kummipoika pääsee ripiltä. Vaikka kummipoika ei ihan ehkä ymmärrä mun hehkutusta.

Mitäs muuta... Paratiisin Oskari on edelleen ihana. En voi sille mitään, Ah! Ja kesälomat alkaa. Ihanaa, kun saan joka kevät ja kesä ja syksy ja joulu, olla mukana koululaisten jumalanpalveluksissa. Suvivirsi raikaa yhä, se on ihanaa kuultavaa! Jumala pitää meistä kyllä huolta, suurella sydämellä!

Jaahas, taidan ryhtyä muihin hommiin. Ehkä teen vielä vähän töitä. Ja haen töistä sokeria pannaria varten, kun kaupat ei oo auki... (Ne ihmiset, jotka ostaa aattoina ruokaa koko armeijalle, tietävät näköjään jotain mitä minä en tiedä. Että ilman ruokaa ei selviä yhtä päivää. Ja mun pitää oppia ennakoimaan.)

Viikonloppu on siis edessä, luvassa on lööbailua kullan kanssa, risusavottaa, valmistujaiskahveja ja serkkujen tapaamista. Mahtavuutta!

Autoilucd:lle päätyviä laululurituksia on mahdollisesti: Olavi Uusivirta ja Anna Järvinen: Nuori ja kaunis, Laura Närhi: Annan sut pois, Haloo Helsinki: Maailman toisella puolen, Jotain The Rumerilta, Neljänsuora ja Suvi Teräsniska: Tää valssi, Munamies ja Rajaton, Pekka ja Susi: Karhunelämää, Paradise Oskar, Eric Saade ja Reino Nordinin AURINKO. Ehkä myös Adelea...

Nautinnollista viikonloppua ja kesänalkua! Tervetuloa myös Lähetysjuhlille 10.-12.6.2011 Porin Karhuhalliin. Lisäinfoa löydät www.lahetysjuhlat.fi