Mulla on nyt L-O-M-A.

Tosissaan aivot on narikassa vain pienen hetken. Ja se hetki on nyt. Oon jo menneellä viikolla päässyt hieman loman makuun. Ihana kun on päiviä, jolloin ei tarvitse aikatauluja. Mun työ on oikeesti tosi kivaa, mutta lomakin on tarpeellista. Aivot on narikassa ihan vaan pienen hetken, katsokaas kun mun aivot alkaa itestään tekemään kaikenlaisia ajatuksia kun ne saa hetken olla rauhassa.

Nyt on Frendien hetki. Ja äh, unohdin eilen lainata siskolta Gilmoret. Myöhemmin sitten. Eilisessä leffaillassa opin lähinnä sen, että Kaksin Karkuteillä on parempi vaihtoehto kuin 127 tuntia. Ja katottiinpa leffat vielä niin päin, että ahdistavampi viimetteeks. Siitä voi sitten kuvitella vaan, millaista oli paluu kotiin yöllä. Laitoin ihan turvaketjun kiinnikin, vaikka elämä on rauhallista näillä seuduilla.

Alkukesän aikana oon jälleen kyllästynyt tähän helteeseen. Musta kylmäkin on parempi, koska silloin voi laittaa lisää vaatetta päälle. Mutta hellettä ei vaan pääse pakoon. Oikeesti lomalla ei tarvi pystyä tekeen mitään, mut mä kuiteski haluaisin tehä. Ja ois kiva kun jaksais juosta ja siivota ja olla vaan. Ehkä kohta helteet taas helpottaa, ja talvella 30 asteen pakkasessa voi muistella ihania hellepäiviä.

Nyt on aika nauttia. Tehdä sitä mitä huvittaa. Ja onneks mulla on siihen kaverikin. Mies tulee huomisiltana "kotiin" ja sitten lomaillaan yhdessä. Det passar bra för mig ;)

Så, Trevlig Sommar!!