Home is a nice feeling.

Hemma är härligt känna.

Koti on ihana tunne.

Tähän piti tulla muutakin asiaa, mutta mä en taida tänään sittenkään jaksaa kirjoittaa. Koti on kyllä hir-veen kiva asia. Tällä hetkellä mun koti on vähän kallis mulle. Ja vähän epäkäytännöllinen alkaa olla. Haaveilen jo seuraavasta kodista. Voisikohan olla mahdollista, että se seuraava olisi ihan omakotitalo? Ennen sitä otetaan selvää, mitä tämä kevät oikein tuo tullessaan. Tänä keväänä koti tulee muuttumaan erilaiseksi. Hyvällä tavalla erilaiseksi. Siitä olen onnellinen. Rakkaus, ah! 

Tuo ylläoleva lause muuten sanottiin sellasessa sarjassa kuin Seitsemäs taivas. Sitä katsoin vuoden vaihteen aikaan Ruotsissa melkein joka päivä lounasaikaan. Hieno sarja on se, haittaaks se?;)

Koti on muuten ihana tunne. Vaikkakin koti voi välillä olla vähän rasittavakin. Kaikille maailman ihmisille soisi oman kodin ja soisin sen kodin olevan vielä sellainen paikka, missä ei tarvitse pelätä maailman menoa. Koti saisi olla paikka, jossa saa olla ihan oma itsensä. Ihan ilman mitään konstailuja. Näin ei kuitenkaan aina ole. Rakas Jumala, anna kaikille ihmisille turvallinen koti.

Nyt on aika kömpiä vällyjen alle. Tänään mun kodissa on tehty paljon ruokaa (hernekeittoa ja janssoninkiusausta ja perunasalaattia). On myös pyykätty, tiskattu, järjestelty. Alkanut viikko on jälleen vapautunut ruoanlaiton ongelmasta. Nyt kodissa on aika nukkua. Hyvää yötä!