...ja tuhannen muuta asiaa!!! 

Siitä on aikaa, kun viimeksi tänne kirjoitin, ja tuon otsikon piti olla jo n. 7 viikkoa sitten. (Hyvänen aika! 7 viikkoa meni ihan vauhdilla...) Samana päivänä kun sain tietää, että tarjoukseni kodista on hyväksytty, niin kesytin kissanpentua Lattomerellä. Kissa sai samana iltana nimekseen Uolevi. Uolevi tuli sisälle piiitkän maanittelun jälkeen ja meni ulos tovin päästä yhtä piiitkällä maanittelulla.

Sain jo huomautuksenkin viime kirjoituksen perään, että viime kirjoituksesta on aikaa. Ja niinhän siitä on. Yritän nyt päästä yli siitä, ja kertoa mitä mun elämässä nyt tapahtuu.

a) Viime ja tämän kirjoituksen välissä on ollut sekalaisessa järjestyksessä:

-Maata Näkyvissä-festarit.. jotka uhattiin perua jonkun juukelin sikataudin vuoksi. Luojalle kiitos, että ei peruttu! Tapasin australialaisen tutun festareilla, ja yllättäen tämä tuttu tuli myös seuraavana viikonloppuna vierailulle Poriin! Se oli villiä.

- Ostin myös siis kodin! 60 neliöö, kaksio, pienkerrostalo (vain 10 asuntoa kaikenkaikkiaan), ruma ulkopuolelta, kaunis sisäpuolelta. Vaikka nyt avaimet saatuani ja asunnon ollessa tyhjä, mietinkin, että mitä ihmettä oon mennyt tekemään, niin uskon, että mulla ja mun kodilla tulee olemaan ihana yhteinen elämä!! Tosin en tiiä kauan se kestää, kun oon neljän vuoden aikana muuttanut neljä kertaa... :D Mutta se on vaan maallista kuitenkin. 

- Töitä. Niitä on riittävästi. Koko ajan. Liian vähän oon nähnyt kavereitani.

- Ratsastusta ja kuoroa. Parhaat harrastukset juuri tuossa järjestyksessä. Ja oon saanut mennä kaikenlaisilla hevosilla. Ihania ystäviäni ovat uudet tuttavani Hönö, Tarsan, Vinski, Pilvi kuin myös vanha ystäväni Usva. Ensi kesän ratsastusleiri on varattu.

- Frendejä, Gilmoreja, virkkausta, virkkausta, kutomista, festaripipoa, Gilmoreja, Frendejä ja vähän leffoja!!

- Ja hei! Kokeilin jotain ihan Villii!! Menin linja-autolla Leppäkorvesta Porin keskustaan ja takaisin. Enpä sellaista retkeä vähään aikaan tee. Meinasin jäädä myös linja-auton alle... eli se oli Villii!! 

b) Nyt odotan:

- joulua! Ihan hulluna odotan joulun aikaan koittavia siirrettyjä vapaapäiviä. Sitä ennen pitää saattaa koululaiset ja päiväkotilapset Tähden roolissa joululomalle. Ja glögeilyä pitää harrastaa paljon. Ai niin, Rajaton Joulu -konsertissa olin ja se oli MAHTAVA!! Keski-Porin kirkko ja Rajaton! WAU!! Eniten joulussa ootan kyllä sitä, että saan kuulla miten Jesajan ennustukset toteutuvat! "Hänen nimensä on ihmeellinen neuvontuoja, Rauhan Ruhtinas..."

- muuttoa! Muutan omaan kotiini. Mun kotiin. Pankin koti. N. 30 vuoden päästä se on mun oma... Siitä en tiedä mitä silloin elämässä tapahtuu. En mieti sitä nyt. Joulun ajan ryhdyn karavaanariksi, koska toinen koti on silloin laatikoissa ja toinen tyhjänä. Uudeksi vuodeksi uuteen kotiin. Saatan maistaa lasillisen punaviiniä myös silloin. Siihen asti... siivousta, pakkausta ja kyllä te tiedätte...

- odotan... yskän loppumista, ystävien tapaamisia, omaa "Lukeani" (kesti kahdeksan vuotta, ennen kuin Luke ja Lorelai tajus!!), aikaa kesyttää Uolevia enemmän, aikaa sisustamiseen ynnämuutasellaista. Mutta pääosin oon kyllä tyytyväinen juuri tähän hetkeen. Vihdoin sain blogin päivitettyä. Ja kun tähän istuin niin ajattelin, että vaikka mulla on miljoona asiaa kalenterissa ja hoidettavana ja tuntuu, että aika ei riitä, niin mä luotan siihen, että kaikki valmistuu ajallaan. Aivan varmasti. Odotan myös tulevan maailman elämää!!

Kohta sytytetään jo kolmas kynttilä, odotuksen täyttymys lähestyy ja tämä pitää lopettaa, ettei tämä teksti nyt katoa mihinkään. Yritän palata asiaan tuota pikaa!

Siunattua adventin aikaa!!