Jänniä aikoja eletään :)

Ensinnäkin loma-aikoja... Kun tänään oli ensimmäinen lomapäivä. Eilen aloitin loman tehokkaasti: korjasin housut ja kangaskasseja, lyhensin olkkarin verhot, söin pannaria ystävän kanssa ja tein listoja. Viikon ajan oon tehnyt listoja aika tehokkaasti. Tän päivän listalla oli uunin siivousta, pyykkien pesemistä, keksien ja pizzarullien leipomista, yhden kutosluokan dokumentin ensi-illan, saunomista.. Huomenna pitää vielä leipoa, ratsastaa ja viettää isän synttäriä. Mun isä on kyllä Maailman Paras Isä :)

Eli on kaksi päivää mun synttäreihin. Oon tosi paljon ominut tämän huhtikuun itelleni. Voi minua itsekästä. En nyt mene siihen asiaan tällä kertaa. Mä vähän kyllä jännitän sitä päivää. Koska oon luonut siihen aika paljon paineita sille päivälle. Ja kun odottaa kovasti, niin voi olla että joutuu pettymään. Mä luotan kuitenkin Taivaan Isään, joka hoitaa nää asiat.

Jännä loma on kyllä nyt tulossa. Maanantaina pitäisi lähteä Roomaan, mutta nyt se juukelin tulivuori on purkautunut. Harmittaahan se, jos ei pääse matkaan, mutta me otetaan ilo irti lomasta silti. Varavaihtoehtoja on jo neljä. Jotenkin silti ajattelen, että tämä nyt taas vähän yhdistää ihmisiä. Toivottavasti me opitaan tästä kuitenkin jotain. Kerron jonkun ajan päästä, että missä matkusteltiin.

Nyt on pakko lopettaa, koneesta loppuu akku ja itekin alan hyytyä. Mutta...

Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.